Cursuri de instruire Xontech Academy
„XONTECH Academy” – singura academie completă din Republica Moldova care oferă programe de studiu nr. 1 în Europa pentru domeniile: Cyber Security, IT, Vânzări, Marketing, Business și Management.

De ce cursurile de instruire Xontech Academy:
- Programe de studiu numărul 1 în Europa;
- Traineri renumiți și acreditați la nivel global;
- Certificări recunoscute internațional;
- Cursuri organizate în limba română;
- Cursuri organizate in house (per companie) dar și open;
- Certificate de absolvire emise în limba română, franceză, engleză sau germană;
- Absolvenții devin membrii clubului exclusiv al managerilor de top din lume.
- Impact imediat în rezultatele afacerii.
- N.EW.S. navigation – metodologie triplu premiată premiată mondial și acreditată ICF/CPTD.
Cursuri open (deschise pentru public larg)
- Specialist Securitate Informațională cf. ISO 27001:2013 (6,7 ore). 3 zile
- Auditor Intern pentru sistemul de Management al Securității Informaționale cf. ISO 27001:2013 (6,7 ore). 4 zile
- Lead Auditor Securitate Informațională cf. ISO 27001:2013 (6,7 ore) . 5 zile
- Specialist Securitate Cibernetică (6,7 ore). 5 zile
- Business Continuity Management cf. ISO 22301:2019 (6,7 ore). 3 zile
- GDPR Foundation – Data Protection Officer (6,7 ore). 3 ore
- Managementul și analiza riscurilor securității informaționale cf. ISO 31000 și IEC / ISO 31010/ ISO 27005 (6,7 ore). 3 zile
- Project Management – Prince 2 Agile Foundation (6,7 ore). 3 zile
- ITSM – ITIL 4 Foundation (6,7 ore). 3 zile
- Cursuri de certificare: MikroTik (6,7 ore). 4 -5 zile
- Specialist Sistemul de Management al Calității cf. ISO 9001:2015 (6,7 ore). 2 zile
- Auditor Intern pentru Sistemul de Managment al Calității cf. ISO 9001:2015 (6,7 ore). 3 zile
- Management Strategic – Strategia Generala a companiei/Strategie Comerciala (3 ore). 5 zile
- Managementul Performantei/Management prin Obiective (3 ore). 4 zile
- Managementul Schimbarii in Organizatii (3 ore). 4 zile
- Managementul Echipei (3 ore). 3 zile
- Leadership pentru lideri nou numiti in functie. (Lider pentru prima data) (3 ore). 4 zile
- Leadership Avansat / Influenta pentru rezultate (3 ore). 4 zile
- Liderul ca si Coach / Liderul in Vanzari ca si Coach (3 ore). 5 zile
- Inteligenta Emotionala pentru Lideri (3 ore). 4 zile
- Conducerea echipelor online/la distanta (3 ore). 3 zile
- Comunicare in echipa. Organizatia profund Conectata (3 ore). 3 zile
- Productivitate Inalta; bariere, solutii, instrumente (3,5-4 ore). 2 zile
- Decizii Performante, cu impact in afacere (3,5-4 ore). 2 zile
- Creativitate si Inovatie (3 ore). 3 zile
- Managementul Timpului (3,5-4 ore). 2 zile
- Rezilienta Organizatiei. Companii performante in mediu volatil (3 ore). 3 zile
- Gestionarea Emotiilor. Performanta si stare de bine in echipa (3 ore). 4 zile
- Echilibrul viata-munca. Ancore pozitive in mediu sub presiune (3 ore). 3 zile
- Bazele Vanzarii in B2C – Retail (3,5 ore). 4 zile
- Vanzari B2C Avansat – Retail (3,5 ore). 4 zile
- Bazele Vanzarii in B2B / Vanzari cu valoare mare (3,5 ore). 4 zile
- Vanzari B2B Avansat / Vanzari cu valoare mare (3,5 ore). 4 zile
- Vanzari prin telefon (Inside Sales – Inbound si Outbound) (3,5 ore). 4 zile
- Negociere in Vanzari si Achizitii – Avansat (3,5 ore). 5 zile
- NLP si Neurostiinta aplicate in Vanzari (EQ in Vanzari) (3,5 ore). 4 zile
- Servicii pentru Clienti (Customer Service) (3,5 ore). 3 zile
- Customer Experience Management pt. Angajati front-line (3,5 ore). 3 zile
- Customer Experience Management pt. Manageri (3,5 ore). 3 zile
- Train the Trainer – Nivel I – Baze solide (3,5 ore). 4 zile
- Train the Trainer – Nivel II – Avansat (3,5 ore). 5 zile
- Prezentare de Afaceri (3,5 ore). 3 zile
- Vorbitul in Public, cu impact (3,5 ore). 4 zile
- Brandul Personal la Locul de Munca (3,5 ore). 2 zile
- Setarea Obiectivelor Personale (3,5 ore). 2 zile
- Strategie Invatare si Dezvoltare. Performanta prin educatie de afaceri (3,5-4 ore). 2 zile
- Gestionarea Carierei Proprii. Ce urmeaza si de ce? (3,5-4ore). 2 zile
- Manager as a Coach. 4 zile
- Manager as Team Navigator. 4 zile
- Advanced Virtual Leadership. 3 zile
- Self-Navigation. 4 zile
- Mission Possible. 2 zile
Cursuri in house (organizate individual per companie)
- Management Strategic – Strategia Generala a companiei/Strategie Comerciala (3 ore). 5 zile
- Managementul Performantei/Management prin Obiective (3 ore). 4 zile
- Managementul Schimbarii in Organizatii (3 ore). 4 zile
- Managementul Echipei (3 ore). 3 zile
- Leadership pentru lideri nou numiti in functie (Lider pentru prima data) (3 ore). 4 zile
- Leadership Avansat / Influenta pentru rezultate. 4 zile
- Liderul ca si Coach / Liderul in Vanzari ca si Coach (3 ore). 5 zile
- Inteligenta Emotionala pentru Lideri (3 ore). 4 zile
- Conducerea echipelor online/la distanta (3 ore). 3 zile
- Comunicare in echipa. Organizatia profund Conectata (3 ore). 4 zile
- Gestionarea Conflictelor. De la tensiune inalta la solutii (3 ore) 3
- Lucrul in Echipa. Inteligenta Colaborativa in Organizatii. 3 zile
- Gestionarea Emotiilor. Performanta si stare de bine in echipa (3 ore). 4 zile
- Productivitate Inalta; bariere, solutii, instrumente (3,5 – 4 ore). 2 zile
- Decizii Performante, cu impact in afacere (3,5 – 4 ore). 2 zile
- Creativitate si Inovatie (3 ore). 4 zile
- Managementul Timpului (3,5 – 4 ore). 2 zile
- De la Organigrama la Recrutare si Selectie – training complet pentru HR (3 ore). 5 zile
- Rezilienta Organizatiei. Companii performante in mediu volatil (3 ore). 3 zile
- Echilibrul viata-munca. Ancore pozitive in mediu sub presiune (3 ore). 3 zile
- Bazele Vanzarii in B2C – Retail (3,5 ore. 4 zile
- Vanzari B2C Avansat – Retail (3,5 ore). 4 zile
- Bazele Vanzarii in B2B / Vanzari cu valoare mare (3,5 ore). 4 zile
- Vanzari B2B Avansat / Vanzari cu valoare mare (3,5 ore). 4 zile
- Vanzari prin telefon (Inside Sales – Inbound si Outbound) (3,5 ore). 4 zile
- Negociere in Vanzari si Achizitii – Avansat (3,5 ore). 5 zile
- NLP si Neurostiinta aplicate in Vanzari (EQ in Vanzari) (3,5 ore). 4 zile
- Servicii pentru Clienti (Customer Service) 3,5 ore). 3 izile
- Gestionarea Experientei Clientilor (Customer Experience Management) (3,5 ore). 3 zile
- Train the Trainer – Nivel I – Baze solide (3,5 ore)
- Train the Trainer – Nivel II – Avansat (3,5 ore)
- Prezentare de Afaceri (3,5 ore)
- Vorbitul in Public, cu impact (3,5 ore)
- Brandul Personal la Locul de Munca (3,5 ore)
- Setarea Obiectivelor Personale (3,5 ore)
- Strategie de Invatare si Dezvoltare. Performanta prin educatie de afaceri (3,5-4 ore)
- Gestionarea Carierei Proprii. Ce urmeaza si de ce? (3,5-4 ore)
- Pașii de elaborare a unei campanii publicitare (4,5)
- Digital Marketing (2,3 ore)
- Fundamente ale metodologiei LEAN
- Elemente de LEAN avansat
- Lean Six Sigma centura Galbena – cu Certificare IASSC si GSDC/AEC
- Lean Six Sigma centura verde – cu Certificare IASSC si GSDC/AEC
- Lean Six Sigma centura Neagra – cu Certificare IASSC si GSDC/AEC
- Metodologia AGILE
- Metodologia SCRUM
- Management de Proiect
- RPA, Robotizare si Automatizare
- Atelier de Lucru (Workshop)
- Organization Navigation (Nivel Board) (3,5 ore)
- Team Navigation (Nivel Departament/Echipa) (3,5 ore)
- Self-Navigation (3,5 ore)
- Re-Navigation – Re-start (3,5 ore)
- Training
- Manager as a Coach (3,5 ore)
- Manager as Team Navigator (3,5 ore)
- Advanced Virtual Leadership (3,5 ore)
- Mission Possible (3,5 ore)
Pentru cursurile in house:
- Follow-up la ateliere sau training*
- Org Nav, Team Nav, Re-Nav (1,5 ore)
- MAC, MAT, AVL, MP (1,5 ore)
- Caiete de lucru*
- Org Nav, Team Nav, Re-Nav,MAC, MAT, AVL, MP (1,5 ore)
- Chestionare pre-navigare*
- Org Nav, Team Nav, Re-Nav, MAT, AVL (1,5 ore)
- *Pentru activitatile mentionate, follow-up, caiete de lucru si chestionare sunt incluse neaparat
Pentru cursurile open:
- Follow-up la ateliere sau training*:
- MAC, MAT, AVL, MP, Self Nav.
- Caiete de lucru:
- MAC, MAT, AVL, MP, Self Nav.
- Chestionare pre-navigare*
- MAC, MAT, AVL, Self NAV.
- *Pentru activitatile mentionate, follow-up, caiete de lucru si chestionare sunt incluse obligatoriu.
- Numărul maximal de participanți pentru cursurile In-house este de maxim 14 persoane;
- Numărul miniam de participanți pentru cursurile Open este de 8 persoane;
- Cursurile pot fi realizate atât în varianta Online cât și față în față (F2F);
- Perioadele și alte detalii despre curs se pot obține la cerere în baza contactelor de mai jos:
Mail: [email protected]
Tel. +373 22 876 583
Mob. +373 62154242
- Participanții la cursuri, în funcție de tipul acestuia, vor primi certificate acreditate le nivel internațional de către următoarele organisme internaționale de certificare:









