Epidemia de coronavirus pune în pericol nu doar viața oamenilor dar și economia la nivel global. În acest context, tot mai multe companii s-au confruntat deja cu pierderi de vânzări, sau, în cel mai rău caz – întreruperea activității pe un termen nedeterminat.

Avaya a monitorizat îndeaproape epidemia de coronavirus care afectează atât de multe persoane din întreaga lume. Principala atenție este și ar trebui să fie pe limitarea raspândirii bolii, cu toate acestea impactul asupra întreprinderilor și organizațiilor este, de asemenea, semnificativ. XONTECH Systems în parteneriat cu Avaya contribuie la dezvoltarea afacerii dvs. cu tehnologiile inovative de comunicare și colaborare, oferindu-vă sustinerea pentru a asigura continuitatea business-ului dvs. în situații de criză.

Majoritatea companiilor și-au sistat temporar activitatea din motivul epidemiei COVID-19, prin urmare apare necesitatea implementării unor soluții menite să ajute companiile să-și continue operațiunile interne și externe pe parcursul unei întreruperi a activității. Pentru a reduce impactul negativ asupra afacerii dvs. este necesar să fiți la un click distanță de colegii și partenerii dvs.

Pentru a răspunde nevoii de continuare a operațiunilor interne și externe ale companiei și reducerea impactului negativ cauzat de întreruperea activității, Avaya oferă versiunea de Business Avaya IX Workplace la un preț special pentru una din cele 3 versiuni ENTRY, PREFERRED și PRO.

*Perioadă contractuală – minimum 24 luni

Această ofertă specială pe care rugăm să o accesati AICI pentru mai multe detalii, le oferă companiilor:

  • Conferințe audio și video pentru până la 100 de participanți;
  • Spații de chat permanente și partajare de fișiere;
  • Accesare directă dintr-un browser sau o aplicație instalată pe mobile sau pe PC sau chiar SIP;
  • Înregistrare conferință cu stocare în CLOUD până la 30 zile;
  • Criptare discuție cu cheie de critpare de AES-128/256 inclusiv cu parolă de acces în conferințe (la necesitate);
  • Rezoluție video FULL HD;
  • Partajare drepturi și acces remote, inclusiv screen share;
  • Tablă interactivă de lucru cu posibilitatea de participare a tuturor participanților.

În cazul în care consdierați că aceste funcționalități ar putea să vă ajute organizația, puteți afla mai multe aici despre cum puteți profita de această ofertă.

Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați pentru a începe utilizarea platformei Avaya IX Workplace sau transmiteți această informație către cine considerați că ar putea beneficia de această ofertă. Împreună putem ajuta să facem diferența în viața celor afectați de focarul de coronavirus.